Påmelding FNM årsmøte

Publisert av Anne Asserson den 01.08.22. Oppdatert 22.01.24.

Velkommen til Årsmøte og Jubileumsseminar for Forbundet for Norske Museumsvenner (FNM) 2.-4. september 2022, Norsk Folkemuseum og Maritimt Museum.  FNM er arrangør i samarbeid med Norsk Folkemuseums Venner.

PRAKTISK INFORMASJON!

Deltageravgift er kr 3.000,-  pr person og dekker middag fredag, seminar/årsmøte,  lunsj og festmiddag.

Ledsager kr 2000, gir full tilgang til måltider og møter.
Påmelding pr. e-post  innen 10. august 2022 til FNM v/Einar Raastad, Jordstadlinna 133, 2760 Brandbu. Epostadresse er:  eraastad@gmail.com.  Tlf.: 970 66 889. Bankkonto: 8200 01 31667.
Vi ber om følgende informasjon ved påmelding:     Navn på deltager:   Navn på ledsager:    Mobil:     Epost:     Medlemsforening:
NB: Påmeldingen gjelder ikke før betalingen er registrert hos FNM.

Innkvartering: Det er innkvartering for alle deltagere ved Scandic Hotel Sjølyst. Pris på enkeltrom kr. 1.090,- og dobbeltrom kr. 1.290,- pr. døgn med frokost. Den enkelte deltager bestiller rom på hotellets nettside  www.scandichotels.com:
Velg Scandic Sjølyst og legg inn BFOR020922 i feltet for bookingkode for å få prisen som er avtalt. Kredittkort legges inn som garanti for bestillingen.  Hotellrom må være reservert innen 5.8.22.  Hotellet har satt frist for avbestilling 2 dager før ankomst.

Reisestøtte
FNM bidrar med reisestøtte på kr 1.000,-  for 1 -en- deltager pr venneforening. Reisestøtten trekkes ved innbetaling av deltageravgiften.  Vi vil oppmuntre så mange som mulig til å delta på årsmøtet.
Gi beskjed om du deltar på middagen på Norsk Folkemuseum fredag kveld?

Vi ønsker velkommen og håper flest mulig har mulighet til å ankomme på fredag.

Har du spørsmål eller kommentarer, kontakt sekretær FNM (anne.asserson@gmail.com) tlf. 90614901 eller Norsk Folkemuseums Venner, Benedicte Rustad (benedicte.rustad@jus.uio.no) tlf. 92052713..

Kjersti Sundt Sissener                               Benedicte Rustad
Styreleder FNM                                        Styreleder Norsk Folkemuseums Venner

FNM Årsmøte Norsk Folkemuseums venner.pdf